Chytré SEO – optimalizace webu
Nabízíme vám takzvané chytré SEO. O co se jedná? Dozvíte se na této stránce.
Co je SEO – optimalizace webu
Optimalizace webu (SEO) je úprava webových stránek tak, aby se lépe zobrazovaly ve vyhledávačích, jedná se o neplacené vyhledávání (Google i Seznam). Díky tomu že se vaše stránky zobrazují vysoko ve vyhledávačích, lidé vás snadněji najdou a přijdou na váš web.
Krátký příběh SEO specialisty
Strávil jsem x let jako SEO specialista a prošel jsem si všemi fázemi postupného poznávání tajů SEO služeb. Začínal jsem jako teoretik, který měl načteno mnoho informací, ale unikaly mi praktické souvislosti. Pokračoval jsem jako zkušenější marketér, který dělá to zázračné SEO, ale ne vždy to fungovalo dle mých představ. Až jsem se nakonec dostal k tvorbě vlastních projektů (webů, magazínů, affiliate) a začal experimentovat, co funguje a co ne. Nakonec jsem došel k unikátnímu know how, které funguje. Důkazem je můj první SEO web danielg.cz. Když si zadáte různé výrazy ohledně SEO, dříve či později narazíte na můj web. Poznal jsem, jak funguje praktické SEO.
Co vám SEO přinese
- Zviditelnění webu ve vyhledávačích (neplacené vyhledávání)
- Zvýšení návštěvnosti webu na hledané výrazy
- Možnost získat nové zákazníky
- Zvýšení poptávek po vašich službách a produktech
- Možnost budování a zviditelnění brandu
Jak funguje chytré SEO
- Pokud nemáte web, poskytneme vám tvorbu webu
- Pokud máte web, tak pošlete klíčová slova, na které potřebujete být vidět
- Zkontrolujeme hledanost klíčových slov a vybereme ta nejvhodnější
- Navrhneme vám úpravy pro zlepšení webu z pohledu SEO
- Vytvoříme cílové stránky na vaší doméně
- Seženeme vám kvalitní odkazy, které zvýší hodnotu vašeho webu
- Po potřebných úpravách se budete zobrazovat na prvních stránkách
V čem je chytré SEO jiné
- Neutrácíte desítky tisíc za teoretické analýzy
- Změny na webu provedeme my (nemusíte čekat na programátora)
- Nebudeme vás obtěžovat nudnou SEO strategií popsanou v knížkách
- Jdeme rovnou na věc a zajímá nás výsledek
- Praktickými kroky dosáhneme konkrétních pozitivních výsledků
- Nezajímají nás pozice, ani návštěvnost. Důležité jsou nové poptávky
- Spočítáme vám návratnost investice
Proč chytré SEO?
Jsou agentury, které vám budou chtít prodat drahé analýzy a strategie. Vy jim za to zaplatíte, analýzy dáte do šuplíku, změny nikdo neprovede, protože se vám nebudou chtít utrácet další desítky tisíc za programátora, který změny musí udělat. Agentuře poté platíte každý měsíc za linkbuilding a výsledky v nedohlednu. Doporučuji chtít od firmy konkrétní výsledky, návratnost investice a jasný plán. Strategie, analýzy a teoretické řeči vám zisk nepřinesou, naopak.
Proč si objednat naše služby
- Neděláme teoretické analýzy a strategie
- Nezahrneme vás nudnou teorií a odbornými termíny
- Navrhujeme konkrétní řešení
- Máme know how, zkušenosti a reference
- Jsme transparentní a jednáme na rovinu
- Přinášíme výsledky v podobě vašeho zisku
Kolik SEO stojí? Ceník
- Platí se za hodinovou sazbu a čas strávený specialistou nad prací
- Hodinová sazba je 700 Kč
- Běžná cena základní optimalizace je od 10 000 Kč
- Konkrétní cenu vám zašleme v nabídce dle vašeho webu a oboru
Vše, co potřebujete vědět o SEO:
SEO teorie
Definice SEO na Wikipedii.
Nápověda Google: Začínáme s optimalizací pro vyhledávače.
Nápověda Seznam: Optimalizace webu.
Rady od MOZ: SEO průvodce pro začátečníky.
Průvodce SEO od Searchengineland.
SEO diskuze a fóra
Diskuze o SEO na Jakpsatweb.cz
Videa o SEO
Jan Tichý – Přednáška Úvod do praktického SEO.
Matt Cutts – SEO faktory v roce 2015.
Dušan Janovský – Úvod do vyhledávání.
Video o přechodu na protokol HTTPS na Seznam.cz.
Nástroje pro SEO:
Collabim – měření pozic, hledanosti a porovnávání konkurence.
Majestic SEO – analýza odkazového profilu a porovnávání konkurence.
Ahrefs – analýza odkazového profilu.
Sklik – analýza klíčových slov.
Webmaster Tools – vyhledávací dotazy, hlášení chyb webu.
Google Analytics – analýza návštěv webu a souvisejících informací, statistiky.
Xenu – nástroj pro analýzu webu, nefunkčních stránek.
Screaming frog – nástroj pro zjišťování duplicit webu a analýzu webu.
Zajímavé zdroje o SEO v zahraničí
SEO checklist Backlinko – kontrola SEO prvků webu
SEO audit Moz – velký SEO audit
SEO audit Ahrefs – návod na zvýšení trafficu
Na co se nejčastěji ptáte
Jaký je rozdíl mezi placeným a neplaceným vyhledáváním?
Placená reklama ve vyhledávání (tzv. PPC reklama) se zobrazuje pouze tehdy, pokud si založíte účet (Adwords či Sklik), zaplatíte kredit a nastavíte inzeráty. Poté platíte za prokliky na vaše inzeráty, které odkazují na váš web. Inzeráty najdete nahoře nebo vpravo ve vyhledávači a jsou vždy označeny nápisem reklama.
Neplacené vyhledávání je zbytek výsledků ve vyhledávači, které nejsou označené značkou reklama a nachází se uprostřed hned pod placenou reklamou. Dostat se do neplaceného (organického) vyhledávání vyžaduje znalost vyhledávacích algoritmů a potřebu dodržovat pravidla vyhledávačů.
Proč není možné garantovat určitou pozici?
Protože např. Google používá personalizované zobrazení výsledků a každému ukazuje trochu jiné výsledky. Konkrétní pozice se nedá garantovat také z toho důvodu, že nikdo přesně nezná algoritmus vyhledávače, který se neustále mění a vylepšuje. Dokážeme však zajistit první stránku vyhledávače, protože známe postupy optimalizace a propagace webu.
Proč není dobré optimalizovat web na obecné výrazy?
Protože obecné výrazy mají sice vysokou hledanost, ale často přímo nesouvisejí s danou službou (proto je nízká pravděpodobnost konverze). Navíc jsou velmi konkurenční a optimalizace se tak stává neúměrně drahou.
Například pokud prodáváte pouze mobily Asus, tak není nutné zobrazovat se na obecný výraz „mobilní telefony“, ale budete se spíše chtít zobrazovat lidem, kteří hledají přímo „mobilní telefony Asus“. Ale hlavním důvodem je to, že dostat se na nějaký obecný výraz a soupeřit s velkými e-shopy se může stát naprosto marným bojem, pokud nemáte neomezené finance.
Kolik SEO stojí?
Cena je určena dle hodinové sazby a času stráveném na dané práci.
Obecně leze říci, že pokud máte několikastránkový web v málo konkurenčním prostředí, bude optimalizace levnější, než když máte e-shop a prodáváte ve velmi konkurenčním prostředí.
Základní cena je od 10 000 Kč za jednorázovou optimalizaci.
Jak dlouho bude trvat, než se výsledky projeví?
Vždy záleží na konkurenci. Pokud je malá konkurence, výsledky se projeví do 3 měsíců. Pokud je vysoká konkurence ve vyhledávačích, pak to může trvat třeba i rok pravidelné měsíční propagace. Zažil jsem oba případy.
Když si zadáte dané hledané slovo do vyhledávače Google, tak se vám objeví počet výsledků. Dle toho se dá udělat základní odhad. Nízká konkurence je např. do 300 000 výsledků. Nad 1 milion výsledků už je konkurence vysoká.
Kdo upraví změny na vašem webu?
Pokud se nebude jednat o zásadní programátorské změny, můžeme vám všechny změny zajistit sami. Největší zkušenosti máme s WordPressem, ale zvládneme i jiné platformy.
Pokud navrhujeme i cílové stránky (ideální případ), uděláme je tak, aby byly co nejlepší pro vyhledávače i pro uživatele. Můžeme zajistit grafiku, texty i fotky (případně i videa).
Co je linkbuilding a k čemu je dobrý?
Linkbuilding je získávání kvalitních odkazů, které vedou na váš web a zvyšují tak jeho hodnotu. Zjednodušeně řečeno, čím více se o vašem webu na internetu mluví (odkazuje na něj), tím větší váhu má pro vyhledávač. Roli hraje hlavně kvalita webů, tj. pokud o vás napíše např. Wikipedie, tak to má velmi vysokou hodnotu. Pokud na vás však odkazuje nějaký neznámý web bez návštěvnosti, pak to ani pro vyhledávač není dobrým hodnotícím signálem.
Co dalšího nabízíte?
Nabízíme vše od návrhu webu, přes grafiku, texty, logo, tvorbu webu, až po nejdůležitější online marketingové kanály, jako SEO, PPC, emailing a sociální sítě.
Proč si objednat naše služby
- Máme know how a umíme dělat vydělávající kampaně
- Nejsme obchodníci a říkáme vše na rovinu
- Razíme osobní přístup a máme garanta každé naší služby
- Jsme moderní firma, která funguje bez zbytečné byrokracie
- Jsme freelance firma, díky tomu vám nabídneme bezkonkurenční ceny